Bc. Martina Špičková

Bakalářská práce

Zařazení metody rozhovoru dle van Udena do vyučování žáků se sluchovým postižením

Inclusion method of interview according to van Uden in teaching pupils with hearing impairment
Anotace:
Teoretická část práce se zabývá klasifikací sluchového postižení. Jsou rozebrány terminologické výrazy, klasifikace sluchových vad, kompenzační pomůcky a komunikační systémy. Dále se dozvíme, jaké jsou přístupy ke vzdělávání osob se sluchovým postižením. Postupně je vysvětlen monolingvální přístup, totální a bilingvální komunikace. Praktická část je zaměřena na monolingvální metodu vzdělávání a to …více
Abstract:
The theoretical part deals with the classification of hearing impairment. They are discussed in terms of terminology, classification of hearing impairments, mobility aids and communication systems. In addition, we will learn what are the approaches to the education of persons with hearing disabilities. Gradually explained monolingual approach, total and bilingual communication. The practical part is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika

Práce na příbuzné téma