Simona Pajerská

Diplomová práce

Optimalizace webu pro vyhledávače jako marketingový nástroj

Search engine optimization as a marketing tool
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce bylo vyhodnotit, jestli je i v krátkém období SEO vhodný marketingový nástroj pro nově založený projekt. Autorka pomocí experimentu v podobě nově založeného online magazínu www.bydlime-stylove.cz zkoumala, jestli se může během sledované doby 4 měsíců dostat webová stránka pouze za pomoci obsahu vytvořeného na základě analýzy klíčových slov a technických optimalizací na …více
Abstract:
The main goal of presented diploma thesis was to evaluate whether SEO is a suitable marketing tool for newly established project. Using a newly created online magazine www.bydlime-stylove.cz, the author has examined if the webpage can get on the first results page within the observed period of four months, using just own content based on keyword analysis and technical optimization of the webpage, and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2019
  • Vedoucí: Petr Bartoš
  • Oponent: Tomáš Bláha

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75449