Aneta Laudová

Bakalářská práce

Analýza vizuální identity městské části Praha 3

City branding analysis of Prague 3
Anotace:
Tématem bakalářské práce je značka a její specifika v oblasti brandingu měst. Teoretická část práce se nejprve zabývá značkou, procesem tvorby a jejími atributy v obecném pojetí, následně toto rozsáhlé téma vymezuje pro potřeby city brandingu. Praktická část se věnuje analýze brandingu na konkrétním případě městské části Praha 3, která nedávno změnila svou vizuální prezentaci. Práce si klade za cíl …více
Abstract:
The thesis deals with the topic of brand and its specifics in the field of city branding. The theoretical framework of this thesis first describes brand, its creative process, and its attributes in general, which are then specified for the subject of city branding. The practical part analyzes branding of a district of the capital – Prague 3, which recently changed its visual presentation. The aim of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 10. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
  • Vedoucí: Marek Prokůpek
  • Oponent: Lucia Horňáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83500