Marketingová podpora uvádění inovací na trh – Bc. et Bc. Robin VODÁK
Bc. et Bc. Robin VODÁK
Diplomová práce
Marketingová podpora uvádění inovací na trh
Marketing Activities Support of Innovation
Anotace:
Diplomová práce s názvem ,,Marketingová podpora uvádění inovací na trh" měla za cíl zpracovat doporučení k marketingové podpoře uvádění inovací na trh pro vybraný podnik. Hlavním dílčím cílem práce bylo stanovení prognózy budoucího vývoje inovace speciálně vyvinutého automatu na přípravu výživových doplňků, do čehož zejména spadá správná volba typů, značek, příchutí a ceny jednotlivých výživových doplňků …víceAbstract:
The diploma thesis titled "Marketing Support for introducing Innovations to the market" was intended to process recommendations for marketing support for introducing innovations to the market for the selected business. The main sub-goal of the work was to determine the prognosis of the future development of innovation - a specially developed vending machine for the preparation of nutritional supplements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Viktor Vojtko, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VODÁK, Robin. Marketingová podpora uvádění inovací na trh. Č. Budějovice, 2018. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba promo-akce na vybraný produkt
Monika HOMOLKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva