Reklama optikou psychoanalýzy: rola projektívnej identifikácie v reklamnej komunikácií – Mgr. Petra Barčáková
Mgr. Petra Barčáková
Bakalářská práce
Reklama optikou psychoanalýzy: rola projektívnej identifikácie v reklamnej komunikácií
Advertising through the lens of psychoanalysis: the role of projective identification in advertising communication
Abstract:
Thesis deals with the role of projective identification in advertising communication. Its functionality we try to describe and explain in the specific examples of ads that promote perfumes for Rihanna, Dior and Chanel. The theoretical basis is mainly based on psychoanalytic theory of Sigmunt Freud and his assumption of repressive society, which inspired other authors. To reveal hidden meanings in the …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá rolou projektívnej identifikácie v reklamnej komunikácií. Jej funkčnosť sa následne snažím opísať a vysvetliť na konkrétnych príkladoch reklám propagujúce parfumy pre Rihannu, Dior a Chanel. Teoretický základ vychádza hlavne z psychoanalytickej teórii Sigmunta Freuda a jeho predpokladu represívnej spoločnosti, z ktorého vychádzali ďalší autori. Na odhalenie skrytých významov …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hh2d2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Jaromír Volek, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.