Návrh a technické zpracování konceptu karetní hry - Vynálezy – Eliška DOSTALOVÁ
Eliška DOSTALOVÁ
Bachelor's thesis
Návrh a technické zpracování konceptu karetní hry - Vynálezy
Design and technical concept of a board game
Anotácia:
Deskové a karetní hry jsou již dlouho využívány nejen jako prostředek zábavy, ale i jako efektivní nástroj vzdělávání. Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh a technické zpracování konceptu deskové nebo karetní hry určené k výukovým účelům, ale přístupné i pro širokou veřejnost. Hlavními body práce jsou rešerše odborné literatury, testování dostupných her, návrh vlastní výukové hry, tvorba herních …viacAbstract:
Board and card games have long been used not only as a means of entertainment, but also as an effective educational tool. This bachelor's thesis focuses on the design and technical processing of the concept of a board or card game intended for educational purposes, but also accessible to the general public. The main points of the work are research of professional literature, testing of available games …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Daniel Aichinger, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOSTALOVÁ, Eliška. Návrh a technické zpracování konceptu karetní hry - Vynálezy. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Technology and Design in Education / TEGE20
Práce na příbuzné téma
-
Výroba a ověření prototypu dvoukomponentního dílu pro těsnění spáry A-sloupku
Jan Hušek -
Stojan na kytaru s použitím lamelových prvků v etapě prototypu.
Filip Špaček -
VÝTVARNÉ ŘEŠENÍ DESKOVÉ HRY
Kristýna JORDÁNOVÁ -
Návrh a realizace online řešení deskové hry (HOPE Cardgame)
Jan Procházka -
Vizuální styl společenské deskové,řešení vzhledu obalu a vizuálního konceptu
Veronika BALYKLOVA -
Realizace počítačové hry s motivy deskové a karetní hry
Richard Haraším -
Analýza edukační deskové hry Nekrm Kachnu na druhém stupni základní školy
Josef Šteigl -
Populární karetní hry z pohledu teorie her
Jiří Láska