Bc. Ladislav Müller, DiS.

Diplomová práce

Personální marketing a jeho uplatnění v podnikové praxi

Human Resources Marketing in Business Practise
Anotace:
Abstrakt Cílem této diplomové práce je analyzovat strategii personálního marketingu, jeho postavení a funkčnosti ve sledované společnosti a navrhnout doporučení pro možné změny s ohledem na zlepšení zaměstnavatelské pověsti podniku. V teoretické části nastudováním odborné literatury zpracuji problematiku personálního marketingu se zaměřením na personální činnost. Jeho dopad na činnost podniku v oblasti …více
Abstract:
Abstract The aim of the diploma thesis is to analyze strategy of personnel marketing, its position and functionality in a reference company and suggest recommendation for changes with respect to improvement of employer's reputation. In the theoretical part there will be utilized, by preparation of technical literature, the issue of personnel marketing, focusing the personnel activity. It´s impact on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Jiří Zahrádka
  • Oponent: Ing. Robin Čejka, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní