Interní marketingová komunikace ve zvolené organizaci – Jana Šťastná
Jana Šťastná
Bachelor's thesis
Interní marketingová komunikace ve zvolené organizaci
Internal marketing communication in the selected organization
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na interní marketingovou komunikaci vybrané organizace. Cílem je navrhnout a rozpracovat vhodné řešení pro zlepšení interní marketingové komunikace v rámci organizace. V první části bakalářské práce jsou vysvětleny základní pojmy problematiky. Druhá část se zabývá představením organizace, analýzou interní komunikace a výsledky dotazníkového šetření. V závěru bakalářské …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the internal marketing communication of a selected organization. The aim is to design and develop a suitable solution to improve internal marketing communication within the organization. The first part of the bachelor thesis explains the basic concepts of the issue. The second part deals with the introduction of the organization, analysis of internal communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠŤASTNÁ, Jana. \textit{Interní marketingová komunikace ve zvolené organizaci}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2022. Available from: https://theses.cz/id/xjvsw7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šťastná, Jana. Interní marketingová komunikace ve zvolené organizaci. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Kateřina Hamplová -
Marketingová komunikace konference Barcamp
Marie Uhrová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Marketingová komunikace ve službách
Antonín Klenot