Interní marketingová komunikace ve zvolené organizaci – Jana Šťastná
Jana Šťastná
Bachelor's thesis
Interní marketingová komunikace ve zvolené organizaci
Internal marketing communication in the selected organization
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na interní marketingovou komunikaci vybrané organizace. Cílem je navrhnout a rozpracovat vhodné řešení pro zlepšení interní marketingové komunikace v rámci organizace. V první části bakalářské práce jsou vysvětleny základní pojmy problematiky. Druhá část se zabývá představením organizace, analýzou interní komunikace a výsledky dotazníkového šetření. V závěru bakalářské …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on the internal marketing communication of a selected organization. The aim is to design and develop a suitable solution to improve internal marketing communication within the organization. The first part of the bachelor thesis explains the basic concepts of the issue. The second part deals with the introduction of the organization, analysis of internal communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šťastná, Jana. Interní marketingová komunikace ve zvolené organizaci. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Kateřina Hamplová -
Marketingová komunikace konference Barcamp
Marie Uhrová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Marketingová komunikace ve službách
Antonín Klenot