Natalia Doboš
Bakalářská práce
Hnutí Fair trade v České republice
Fair trade movement in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce s názvem hnutí fair trade v České republice se zabývá přiblížením hnutí fair trade, jeho myšlenek, historie a principů. V této souvislosti je vypracována teoretická část práce. Cílem bakalářské práce je zjistit informovanost lidí o fenoménu fair trade v České republice a vytvořit návrh pro zvýšení povědomí spotřebitelů o výrobcích fair trade. V rámci praktické části práce je tak realizován …víceAbstract:
The bachelor thesis named Fair Trade movement in the Czech Republic deals with the clarification of fair trade, its ideas, history and principles. The theoretical part of the thesis is elaborated in connection with this. The aim of the bachelor thesis is to make people aware of the fair trade phenomenon in the Czech Republic and to create a proposal how to raise consumer awareness of fair trade products …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Brabec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Humanitární organizace ADRA (Humanitární pomoc, rozvojové projekty, adopce)
Denisa Votrubová -
Účtování a vykazování projektů humanitární a rozvojové pomoci v nestátní neziskové organizaci
Natálie Nachtigalová -
Propagace humanitárních projektů s důrazem na komunikaci s dárci a získávání finančních prostředků v prostředí internetu
Martin Štecher -
Etické podnikání jako možný prostředek mezinárodní sociální práce v oblasti oděvního průmyslu Kambodži
Markéta NEŠPOROVÁ -
Comparative network analysis of Fair Trade movement in the Central and Eastern Europe region (CEE)
Alžběta Fousová -
Consumer Attitudes toward Fair Trade and Fair Trade Marketing
Anna Nemchinova -
Podpora prodeje v rámci ON Trade marketingu
Karolína Kostková -
Trade marketing
Vojtěch Khodl
Název
Vložil
Vloženo
Práva