SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací – Markéta ORSÁGOVÁ
Markéta ORSÁGOVÁ
Bachelor's thesis
SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací
SWOT Analysis of the Current Situation of the Company and of Marketing Communications
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu současné situace firmy Lipoelastic a.s., marketingového mixu a marketingových komunikací. Společnost se pohybuje v oblasti zdravotnické péče a je jedním z nejvýznamnějších světových výrobců a distributorů kompresivních bandáží se zdravotním účinkem. Jedná se především o zdravotní, podpůrné a nápravné bandáže, které jsou určeny k pooperační léčbě po plastickoestetických …viacAbstract:
The bachelor work concentrates on the analysis of the current situation of the company of Lipoelastic a.s. (Inc.), marketing mix and marketing communications. The company works in the field of health care and it is one of the most significant manufacturers and distributors of compressive bandages with curative effects in the world. These are mainly curative, supporting and corrective bandages which …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
18710
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ORSÁGOVÁ, Markéta. SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková