Průzkum image společnosti STUDENT AGENCY na českém trhu – Markéta Mazalovská
Markéta Mazalovská
Bakalářská práce
Průzkum image společnosti STUDENT AGENCY na českém trhu
Anotace:
Práce se zabývá firemním image s aplikací na společnost STUDENT AGENCY.V teoretické části zkoumá složky, které mají vliv na jeho utváření. V praktické části byl proveden průzkum a zhodnocen image STUDENT AGENCY.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/7326
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2008
- Vedoucí: Liběna Jarolímková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/7326
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj