Zkoumání marketingové komunikace firmy – Bc. Semen Davydov
Bc. Semen Davydov
Bakalářská práce
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Researching the marketing communication of the company
Anotace:
Předmětem zkoumání této bakalářské práce je marketingová komunikace společnosti Avia Parking, která provozuje nonstop parkoviště u letiště Praha. Cílem této práce je zanalyzovat stávající marketingovou komunikaci vybrané společnosti a na základě provedených analýz a zjištěných silných nebo slabých stránek firmy navrhnout případné změny, zaměřené na zvýšení konkurenční schopnosti, zvýšeni zisku firmy …víceAbstract:
The subject of this thesis is marketing communication of Avia Parking, which operates nonstop parking near Prague Airport. The aim of this thesis is to analyze the current marketing communication of the selected company and based on the performed analyzes and identified strengths or weaknesses of the company to propose possible changes aimed at increasing competitiveness, increasing the profit of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pizis/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
- Vedoucí: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vlivu konkurence na činnost firmy
Zdeněk Švehla -
Statistická analýza činnosti firmy DAREK-Daniel Přikryl s.r.o.
Naděžda Škrachová -
Statistická analýza činnosti firmy nakládající s odpady v krajském městě Pardubice
Pavla Strouhalová -
Analýza činnosti firmy LAUFEN CZ s. r. o. a její perspektivy
Lucie Dědičová -
Statistická analýza činnosti firmy Chvalis s.r.o. a její perspektivy
Darina Roháčková -
Statistická analýza činnosti vybrané firmy a její perspektivy
Jitka Paušová -
Analýza činnosti a marketingové strategie firmy Strašidelná Praha
Eliška Lengálová -
Metoda DEA při analýze činnosti farmaceutické firmy
Artem Kunich