Metody pro rozvoj digitálních komunikačních kanálů se zaměřením na blogy – Eliška Hudcová
Eliška Hudcová
Diplomová práce
Metody pro rozvoj digitálních komunikačních kanálů se zaměřením na blogy
Methods for the development of digital communication channels, focusing on blogs
Anotace:
Diplomová práce se zabývá jednotlivými faktory a jejich vlivy na návštěvnost komunikačních kanálů, především blogů. Cílem a zároveň přidanou hodnotou práce je popsání proměnných, které by mohly mít vliv na jednotlivá kritéria hodnocení úspěšnosti blogu, podle kterých je možné efektivně, vrelativně krátkém čase a dle obecně aplikovatelného konceptu úspěšně rozvinout jakýkoliv digitální komunikační kanál …víceAbstract:
This diploma thesis deals with individual factors and their influence on communication channels traffic, especially personal blogs. The aim and added value of this thesis is to describe variables that could influence the criteria generally used for evaluating the success of a blog. According to these generally applicable methods it is possible to successfully develop any digital communication channel …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74046
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
- Vedoucí: Michal Andera
- Oponent: Marek Hrečka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74046
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Gamifikace jako nástroj upevňování návštěvnosti webu
Jan Konvalinka -
Využití dat o návštěvnosti webu a aplikací pro podporu marketingu vybrané společnosti
Marco Vezzola -
Optimalizace podnikového webu v praxi
Martin Czakan -
Analýza návštěvnosti webu společnosti na trhu s klimatizacemi
Veronika Švecová -
Analýza obsahu a aplikace obsahové strategie na webu freelancera
Martin Čulák -
SEO audit a obsahová analýza vybraného webu
Martin Beneš -
Módní blog jako marketingový nástroj
Lucie Ehrenbergerová -
Blog jako marketingový nástroj malé a střední firmy
Monika Petrovická