Projekt PR tematicky zaměřených na asistovanou reprodukci pro firmu Merck Pharma – Bc. Pavlína Kottíková, DiS.
Bc. Pavlína Kottíková, DiS.
Bakalářská práce
Projekt PR tematicky zaměřených na asistovanou reprodukci pro firmu Merck Pharma
Project public relations concentrating on assisted reproduction for Merck Pharma company
Anotace:
Pro závěrečnou bakalářskou práci jsem si vybrala projekt PR aktivit pro farmaceutickou firmu v oblasti asistované reprodukce. Jakkoliv se může zdát, že osvěta v tomto směru už je na vysoké úrovni, podle průzkumu, který zadala moje mateřská firma, tomu tak není a existuje relativně velká skupina obyvatel, která má k asistované reprodukci když ne odmítavý, tak přinejmenším ambivalentní postoj. V teoretické …víceAbstract:
In my bachelor work I have decided to put forth a project of public relations activities for a pharmaceutical company working in the field of assisted reproduction. There seemed to be sufficient enlightenment in this field, however – according to the survey of public opinion requested by my home company - it is not truth. As a matter of fact, there is a relatively large group of respondents, who have …víceKlíčová slova
Marketingová komunikace nástroje marketingové komunikace marketingový mix public relations asistovaná reprodukce průzkum veřejného mínění projekt farmaceutická firma Marketing communication tools of marketing communication marketing mix assisted reproduction survey of public opinion project pharmaceutical company
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/akt24/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The Project of Innovation of Supportive Tools of the Technology Innovation Center in Zlin in the Field of Startups
Mehmet Berk Özyürek -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov