Zavedení Customer Relationship Management do firmy Graspo CZ a.s. – Ing. Linda EL CHAAROVÁ
Ing. Linda EL CHAAROVÁ
Bakalářská práce
Zavedení Customer Relationship Management do firmy Graspo CZ a.s.
The introduction of Customer Relationship Management to the company Graspo CZ Inc.
Abstract:
This bachelor thesis deals with proceeding of relations with customers which means active creation and up keeping profitable relationships with customers on a long - term basis.Abstract:
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky, označované anglickou zkratkou CRM (Customer Relationship Management), které zahrnuje aktivní tvorbu a udržování dlouhodobě prospěšných vztahů se zákazníky.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2006
Identifikátor:
4176
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
EL CHAAROVÁ, Linda. Zavedení Customer Relationship Management do firmy Graspo CZ a.s.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2036
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Spokojenost zákazníků se službami hotelu XY
Nikola Pražáková -
Systém řízení a konkurenceschopnost malého podniku
Veronika MAREČKOVÁ -
Konkurenceschopnost v gastronomii
Petr Mitlehner -
Péče o zákazníka a jeho vliv na konkurenceschopnost vybraného podniku
Daniela Puldová -
Systém řízení a konkurenceschopnost malého podniku
Klára ZADRAŽILOVÁ -
Marketingové aktivity a konkurenceschopnost lyžařské školy
Martin Knot -
Lázně Aurora Třeboň a jejich konkurenceschopnost na trhu.
Jan Bednář