Branding jako strategický nástroj managementu neziskových organizací – Bc. Lukáš JANDAČ
Bc. Lukáš JANDAČ
Master's thesis
Branding jako strategický nástroj managementu neziskových organizací
Branding as a strategic tool for management of non-profit organizations
Abstract:
Diplomová práce se svým obsahem zaměřuje na koncept brandingu, jakož to rozvíjejícího se nástroje novodobého marketingu, který se začíná uplatňovat nejen ve spojení se strategickým managementem, ale i ve všech oblastech trhu, i v neziskovém sektoru. Brand management se tak pomalu stává stabilním prvkem moderního řízení jakékoliv společnosti. V kontextu fungování neziskových organizací se navíc aktivní …moreAbstract:
This master's thesis focuses its content to the concept of branding, as a modern and developing marketing tool, which is beginning to apply not only in conjunction with a strategic management, but also in all other areas of the market, even in the nonprofit sector. Brand management is slowly becoming a stable element of any modern company management. In the functioning context of NGOs, brand and its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JANDAČ, Lukáš. Branding jako strategický nástroj managementu neziskových organizací. Plzeň, 2013. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Strategické řízení v oblasti sekundárního vzdělávání na úrovni krajů v ČR
Kateřina Ampapová -
Riziková analýza vybraných strategických komodit v rámci celního řízení v České republice
Jan Markup -
Strategické řízení v oblasti sekundárního vzdělávání na úrovni krajů v ČR
Šárka Kmentová -
Strategické řízení v praxi rodinné firmy
Sofiia Shvets -
Rozdílné přístupy v řízení lidských zdrojů v soukromém a veřejném sektoru
Eva Kučerová -
Strategické řízení rodinného podnikání v praxi
Anna Javůrková -
Strategické řízení marketingu v podniku
Nikol Tatiana Ilavská -
Strategie a strategické řízení v neziskové organizaci - v Domově Sosna v Třinci
Karina SZCZOTKOVÁ