Franchising jako metoda vstupu na trh – Lucie Vargovčíková
Lucie Vargovčíková
Bakalářská práce
Franchising jako metoda vstupu na trh
Franchising as a method of entry to the market
Anotace:
Tématem předkládané bakalářské práce je Franchising jako metoda vstupu na trh. První část této bakalářské práce pojednává o charakteristických znacích franchisingu např. o definici a o jeho výhodách a nevýhodách pro obě zúčastněné strany. Potom je zde také uvedená současná situace franchisingu v České republice. Druhá část se zabývá vstupem na trh metodou franchisingu. V této části je především zmíněna …víceAbstract:
The subject of presented bachelor thesis is Franchising as a method of entry to the market. The first part of this thesis deals with characteristics of franchising such as the definition of franchising and its advantages and disadvantages for both parties involved. Then there is also provided the current situation of franchising in the Czech Republic. The second part deals with entry into the market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32593
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
- Vedoucí: Lenka Turnerová
- Oponent: František Drozen
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32593
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod