Lenka Tritová
Diplomová práce
Firemní logo a jeho inovace
Corporate logo and its innovation
Anotace:
Hlavními cíli diplomové práce bylo zjistit, jaký vliv má změna firemního loga u cestovní agentury Strakotour na podnikání a jak tuto inovaci vnímá ze svého pohledu laik i odborník. V teoretické části jsou popsány základní pojmy spojené se vznikem firemního loga, firemní design, kultura a komunikace. Dále jsou vybrána loga velkých firem a popsána, v čem spočívá jejich úspěšnost. Ve třetí části je představena …víceAbstract:
The aims of the Master's Thesis were to find out how the change of the corporate logo of travel agency Strakotour has influenced the business and how the amateur and the expert feel about this innovation. The theoretical part describes the basic concepts of logo creation, corporate design, culture and communication. The logos of big companies and their "stories of success" are explained there too. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28627
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2011
- Vedoucí: Eva Kašparová
- Oponent: Petra Hauptová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28627
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Case study the Waltons family business - factors success for transgenerational handover
Xinyu Hou -
Understanding drivers of success in the "Business Angel" entrepreneur relationship
Cian O'Sullivan -
Business Model Innovation in the European Banking Industry: A deep analysis on emerging trends and a guideline towards future success for Santander Bank
Haizea Fidalgo Juaristi -
Inovace výrobní linky pomocí PLC systému LOGO!
Michal Tuček -
Inovace v oblasti vychystávání v kontextu průmyslu 4.0
Hana Strnadová -
Inovace jako součást konkurenceschopnosti v oblasti služeb
Jan Volný -
Význam a role loga v marketingové komunikaci
Weisová Weisová -
Koncepce a význam loga z pohledu brandingu.
Michaela Hadašová