Marketing a propagace pivovaru Zlínský Švec – Jaroslav STOKLÁSEK
Jaroslav STOKLÁSEK
Bachelor's thesis
Marketing a propagace pivovaru Zlínský Švec
Marketing and Promotion of the Brewery Zlínský Švec
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovými aktivita minipivovaru Zlínský Švec. Cílem je analyzovat tyto aktivity a tržní prostředí pivovaru a navrhnout případná zlepšení pro komunikaci. V teoretické části je popsán trh piva v České republice, nové marketingové trendy, práce se značkou a tradiční výroba piva. Praktická část obsahuje analýzu trhu minipivovarů, popis a zaměření vybraných minipivovarů a …moreAbstract:
This thesis is focused on marketing activities of the microbrewery Zlínský Švec. The aim is to analyse these activities and beer market of this microbrewery and suggest possible im-provements for communication. In the theoretical part is described the beer market in the Czech Republic, new marketing trends, work with brand and traditional beer brewing. The practical part contains an analyse of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
STOKLÁSEK, Jaroslav. Marketing a propagace pivovaru Zlínský Švec. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Klára Manová -
Návrh marketingové komunikace pro vybraný podnik tradičního cukrářství
Markéta Nováková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Veronika Kozlíková -
Analýza marketingové komunikace hotelových služeb ve velkoměstských aglomeracích
Iva Smejkalová -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Jakub Hrabák -
Hodnocení marketingové komunikace vybrané firmy
Markéta Smiřinská -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Patrik Jakub Šmejkal