Návrh konkurenční strategie výrobce nástrojů – Dorota Vondráčková
Dorota Vondráčková
Bakalářská práce
Návrh konkurenční strategie výrobce nástrojů
Design of Competitive Strategy for Tooling Manufacturer
Anotace:
Cílem této práce je navrhnout konkurenční strategii pro výrobce nástrojů. Její zavedení do praxe pomáhá k udržení alespoň stávající pozice na trhu, kterou je velmi těžké udržet v důsledku všudepřítomné konkurence. Návrh je sestavený pro konkrétní podnik, jehož zástupci uvedli požadavky, na základě kterých je analýza zaměřená jen na vnitřní prostředí podniku. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí …víceAbstract:
The aim of this work is to design of competitive strategy for tooling manufacturer. Its implementation in practice helps to maintain at least the current position in the market, which is very difficult to maintain due to the ever-present competition. The proposal is drawn up for the company, whose representatives said the requirements on which the analysis focused only on internal business environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113156
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: Jan Vašek
- Oponent: Vojtěch Spáčil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Strategické řízení a strategie modrého oceánu v oblasti secondhand obchodu
Jana Šmatova -
Konkurenční strategie vybraných produktů společnosti Schwan Cosmetics Czech Republic s.r.o.
Miroslava Nová -
Konkurenční strategie firmy Všesportovní areál Obří sud Javorník
Michala Kucziaková -
Strategie rozvoje podniku
Ondřej Pulec -
Návrh podnikové strategie společnosti
Petr Kvasňovský -
Konkurenční strategie ve společnosti BeLenka s.r.o.
Veronika Szerudová -
Konkurenční strategie pro vybrané produkty Mlékárny Valašské Meziříčí
Daria Shcherbak -
Value Chain Analysis and Competitive Advantage of an Organisation
Filip Bodlák