Podpora výuky anglického jazyka pomocí Flashcards aplikace – Bc. Lukáš BUTTA
Bc. Lukáš BUTTA
Diplomová práce
Podpora výuky anglického jazyka pomocí Flashcards aplikace
Support of English language teaching using Flashcards application
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Podpora výuky anglického jazyka pomocí Flashcards aplikace" pojednává o efektivním využití aplikace založené na principu Flashcards pro podporu výuky anglického jazyka žáků základní školy. Předpokladem k rozšíření slovní zásoby žáků, zlepšení výslovnosti a uchování slov v dlouhodobé paměti, je využití dané aplikace při domácí přípravě. Cílem práce je změřit, zda použití aplikace …víceAbstract:
This master's thesis, called "The support of teaching English using a Flashcards application" deals with efficient use of an application based on the Flashcards principle for teaching elementary school students English. The use of the stated application during home preparation is the precondition for extension of the students' vocabulary, improvement of pronunciation and maintaining words in long-term …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Javorčík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BUTTA, Lukáš. Podpora výuky anglického jazyka pomocí Flashcards aplikace. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství informačních a komunikačních technologií pro 2. stupeň ZŠ (jednooborové studium)
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání míry humanismu a kreativity a jejich vzájemný vztah u učitelů základních škol se zaměřením na digitální technologie a učitelů klasické základní školy
Martina Keratová -
Digitální technologie a hudební vzdělávání na ZUŠ
Barbora Hašlerová -
Digitální technologie v práci učitele na 2. stupni základní školy
Dominik MICHALEC -
Digitální technologie a jejich role na základní škole
Filip HERYNEK -
Pohled učitelů na technologie ve vzdělávání během pandemie COVID-19 a po ní
Natálie Kudriová -
Jak se využívají digitální aplikace a jiné technologie v hodinách cizích jazyků na 1. stupni ZŠ
Linda Beránková