Stratégia internej komunikácie zvolenej firmy a jej význam – Simona Radakovičová
Simona Radakovičová
Bakalářská práce
Stratégia internej komunikácie zvolenej firmy a jej význam
Anotace:
Bakalárska práca sa zameriava na úroveň internej komunikácie vo zvolenej spoločnosti, analyzuje jej súčasný stav, využívanie zavedených komunikačných nástrojov a spokojnosť zamestnancov s touto komunikáciou. Teoretická časť sa zaoberá definovaním základných pojmov súvisiacich s danou problematikou. Praktická časť pozostáva zo stanovenia výskumných otázok, identifikácie danej spoločnosti a jej internej …víceAbstract:
This thesis focuses on the level of the internal communication in the selected company, analyses its current state, usage of established communication tools, and employees' satisfaction with the communication. The theoretical part defines fundamental terms related to the issue. The practical part consists of the formulation the research questions, identification of the selected company and its internal …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/xl5bxc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2017
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program:
Gastronomie, hotelnictví a turismus
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita konkrétních nástrojů komunikačního mixu vhodných pro neziskový sektor sledovaná na komunikační strategii vybrané nadace
Jakub Janoušek -
De L'Importance de la gestion de la communication au sein des équipes-projets interculturelles et virtuelles - Une Étude de cas
Christelle MIRAMON -
Assessment of communication processes in a selected company.
Nursultan Turganbaev -
Efektivita marketingovej komunikácie programu Camp Leaders
Adriána Nezvalová -
Vyhodnotenie efektivity vnútrofiremnej komunikácie
Jarmila Holecová -
Setting of communication tools for waste sorting in municipalities
Tatiana Hoblíková -
Analýza marketingovej komunikácie Medzinárodného filmového festivalu Karlovy Vary
Lenka Ilavská -
Využitie nástrojov marketingovej komunikácie vo vybranej banke
Ivana Kačmárová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Jeřábek, T.
30. 4. 2017