Bc. Dagmar Slováková

Diplomová práce

Projekt personálního marketingu s využitím online nástrojů marketingové komunikace ve vybrané firmě

Project of Personal Marketing with Use Online Tools of Marketing Communications in the Selected Company
Anotace:
Diplomová práce se bude zabývat personálním marketingem ve vybrané firmě za využití online nástrojů marketingové komunikace. Práce se skládá ze dvou částí, a to části teore-tické a části praktické. V první, teoretické části, budou řešeny odborné pojmy, jako je řízení lidských zdrojů a personální marketing, online nástroje marketingové komunikace, PEST analýza, SWOT analýza a benchmarking za pomoci …více
Abstract:
The thesis will deal with personnel marketing in the selected company by using online marketing communication tools. The thesis consists of two parts, namely the theoretical part and the practical part. In the first, theoretical part, there will be addressed profes-sional concepts such as human resources management and personnel marketing, online marketing communication tools, PEST analysis, SWOT analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Radomír Vydra

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Slováková, Dagmar. Projekt personálního marketingu s využitím online nástrojů marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing