Ing. Jiří GRAČKA

Bachelor's thesis

Značka, logo a ochranná známka - jejich význam,způsob tvorby a využití v praxi komerčních subjektů

Mark - Brand Name, Logo and Trade Mark
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o obchodní značce, jako o jedné z nejcennějších věcí, které může společnost vlastnit. Cílem této bakalářské práce bylo zpracovat ji jako určitou metodiku, jak postupovat při samotné tvorbě značky, specifikovat její vlastnosti i hodnoty, včetně registrace na ochrannou známku.
Abstract:
This thesis discusses the trademark as one of the most valuable attributes owned by a company.The aim of this thesis was to compile methodical hints how to act upon creation of a trademark, specification of its´features and values including trademark certification.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Accessible from:: 15. 5. 2006
Identifier: 2665

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2006
  • Supervisor: PhDr. Zdeněk Křížek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

GRAČKA, Jiří. Značka, logo a ochranná známka - jejich význam,způsob tvorby a využití v praxi komerčních subjektů. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2006

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 15. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.