Category management ve firmě Lactalis se zaměřením na podporu prodeje a merchandising – Bc. Monika Kopal Holásková
Bc. Monika Kopal Holásková
Diplomová práce
Category management ve firmě Lactalis se zaměřením na podporu prodeje a merchandising
Category management in Lactalis focusing on promotion sales and merchandising
Anotace:
Cílem této diplomové práce je dokázat, že zavedení kompletně nového systému práce s odběrateli na úrovni Category managementu ve společnosti Lactalis bylo pro firmu přínosné, a to nejen z hlediska ekonomických ukazatelů, ale i marketingového přínosu pro samotnou společnost a v neposlední míře poukázat i na následné zvýšení goodwillu lokálního zastoupení společnosti. Z obsahu práce vyplývají nejen evidentní …víceAbstract:
The aim of this thesis is to prove if the introduction of a completely new process of communication with customers, in that case Category management process, at Lactalis was successful or not, not only from the point of view of economics figures but also regarding marketing or goodwill company improvement. From content of the result of thesis are evident not only exactly measurable benefits from the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nozcw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Category management
Michaela Konečná -
Category management dětské výživy
Eva Wotřelová -
Category management mléčných produktů
Petr Cieluch -
Business intelligence řešení pro performance management podniku
Jakub Bareš -
Tvorba konceptu category managementu
Martin Lepař -
Přímý prodej D2D
David Švec -
Analýza vývoje prodeje ve velkoobchodě spotřebního materiálu v období 2011 - 2018
Monika Papežová -
Analýza faktorů ovlivňujících prodej vozů společnosti Škoda Auto a.s. na tureckém trhu.
Tomáš Chlubna