Bc. Monika Kopal Holásková

Diplomová práce

Category management ve firmě Lactalis se zaměřením na podporu prodeje a merchandising

Category management in Lactalis focusing on promotion sales and merchandising
Anotace:
Cílem této diplomové práce je dokázat, že zavedení kompletně nového systému práce s odběrateli na úrovni Category managementu ve společnosti Lactalis bylo pro firmu přínosné, a to nejen z hlediska ekonomických ukazatelů, ale i marketingového přínosu pro samotnou společnost a v neposlední míře poukázat i na následné zvýšení goodwillu lokálního zastoupení společnosti. Z obsahu práce vyplývají nejen evidentní …více
Abstract:
The aim of this thesis is to prove if the introduction of a completely new process of communication with customers, in that case Category management process, at Lactalis was successful or not, not only from the point of view of economics figures but also regarding marketing or goodwill company improvement. From content of the result of thesis are evident not only exactly measurable benefits from the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace