Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Combitrading, s. r. o. – Kateřina Buchtová
Kateřina Buchtová
Bakalářská práce
Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Combitrading, s. r. o.
Anotace:
Práce charakterizuje jednotlivé prvky marketingového mixu, a to analýzu produktu, analýzu distribuce, analýzu komunikačního mixu a analýzu ceny. Práce dále obsahuje i zhodnocení současného stavu prostřednictvím SWOT analýzy podniku a náměty na opatření ke zlepšení situace.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2743
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2007
- Vedoucí: Hana Ezrová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2743
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.