Kateřina Buchtová

Bakalářská práce

Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Combitrading, s. r. o.

Anotace:
Práce charakterizuje jednotlivé prvky marketingového mixu, a to analýzu produktu, analýzu distribuce, analýzu komunikačního mixu a analýzu ceny. Práce dále obsahuje i zhodnocení současného stavu prostřednictvím SWOT analýzy podniku a náměty na opatření ke zlepšení situace.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 9. 2007
  • Vedoucí: Hana Ezrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/2743

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.