Kateřina Harudová

Diplomová práce

Moderní metody marketingu

Modern Methods in Marketing
Anotace:
Diplomová práce se zameřuje na vytvoření komplexního marketingového programu šitého na míru rodinnému pekařství, s využitím vybraných trendů marketingu dnešní doby.
Abstract:
The aim of the Diploma thesis is to create a measure-made and complex marketing plan for a family bakery, with the application of chosen modern methods in marketing.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2010
  • Vedoucí: Marie Hesková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24628

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management