Kateřina Harudová
Diplomová práce
Moderní metody marketingu
Modern Methods in Marketing
Anotace:
Diplomová práce se zameřuje na vytvoření komplexního marketingového programu šitého na míru rodinnému pekařství, s využitím vybraných trendů marketingu dnešní doby.Abstract:
The aim of the Diploma thesis is to create a measure-made and complex marketing plan for a family bakery, with the application of chosen modern methods in marketing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24628
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2010
- Vedoucí: Marie Hesková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24628
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Moderní trendy marketingové komunikace
Daria Pogorelova -
Moderní marketingové trendy a jejich využití na Zimních olympijských hrách v Soči
Jana Piterková -
Moderní trendy v marketingové komunikaci
Karolína Vlachová -
Moderní trendy v marketingové komunikaci
Dennis Horyna -
Trendy marketingové komunikace
Kristýna Ďurkovičová -
Současné marketingové trendy rapových umělců v Čechách
Calin Panfili -
Trendy výběru zaměstnanců, požadavky zaměstnavatelů na uchazeče o pozici marketingový manažer
Oleg Bibik -
Současné trendy v marketingové komunikaci
Denisa Gabrielová