Marketingová strategie společnosti Amaranth Life s.r.o. – Michaela Doležálková
Michaela Doležálková
Bachelor's thesis
Marketingová strategie společnosti Amaranth Life s.r.o.
Marketing strategy of Amaranth Life s.r.o.
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zkoumá marketingovou strategii firmy Amaranth Life s.r.o., která se zabývá výrobou a prodejem bezlepkových produktů založených na nosné surovině amarant. Cílem práce je analyzovat stávající marketingovou strategii firmy a na základě toho navrhnout její možná vylepšení. První část vysvětluje teoretické základy marketingu jako je marketingová strategie a plánování, SWOT analýza …viacAbstract:
This bachelor thesis analyses the marketing strategy of the company Amaranth Life s.r.o. that produces and sells gluten-free products. The core ingredient of the products is amarath. The purpose of the thesis is to analyze the current marketing strategy of the firm and suggest possible improvements. The first part explains the theoretical basics of marketing such as marketing strategy and planning …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/56208
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
- Vedúci: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/56208
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Feasibility Study: A Gluten-free Bakery in Prague
Hana Vávrová -
Návrh na vylepšení marketingové strategie pro bezlepkové potraviny v retailingovém řetězci Globus
Martin Aust -
Marketingová analýza tržního prostředí
Michaela Macháčová -
Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
Petr Suda -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
B2B Digital Marketing Strategy for DXC Technology enterprise
Valeriia Stakhovska