Marketingová strategie společnosti Amaranth Life s.r.o. – Michaela Doležálková
Michaela Doležálková
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti Amaranth Life s.r.o.
Marketing strategy of Amaranth Life s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zkoumá marketingovou strategii firmy Amaranth Life s.r.o., která se zabývá výrobou a prodejem bezlepkových produktů založených na nosné surovině amarant. Cílem práce je analyzovat stávající marketingovou strategii firmy a na základě toho navrhnout její možná vylepšení. První část vysvětluje teoretické základy marketingu jako je marketingová strategie a plánování, SWOT analýza …víceAbstract:
This bachelor thesis analyses the marketing strategy of the company Amaranth Life s.r.o. that produces and sells gluten-free products. The core ingredient of the products is amarath. The purpose of the thesis is to analyze the current marketing strategy of the firm and suggest possible improvements. The first part explains the theoretical basics of marketing such as marketing strategy and planning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/56208
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/56208
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Feasibility Study: A Gluten-free Bakery in Prague
Hana Vávrová -
Návrh na vylepšení marketingové strategie pro bezlepkové potraviny v retailingovém řetězci Globus
Martin Aust -
Marketingová analýza tržního prostředí
Michaela Macháčová -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Anna Slabunova -
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
Misha Schneeberg -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová