Sebehodnocení žáků na 2. stupni při hodinách anglického jazyka – Mgr. Klára Pecháčková
Mgr. Klára Pecháčková
Master's thesis
Sebehodnocení žáků na 2. stupni při hodinách anglického jazyka
Self-assesment at upper primary school during the lessons of the English Language
Abstract:
Předložená diplomová práce se věnuje problematice sebehodnocení žáků na druhém stupni základní školy. Teoretická část práce se zaměřuje na informace o hodnocení obecně a zabývá se zejména sebehodnocením. Tato část se dále zabývá definicí pojmu sebehodnocení, výhodami a přínosem sebehodnocení pro žáky. Praktická část prezentuje akční výzkum, jehož cílem bylo získat informace o tom, jaké zkušenosti mají …moreAbstract:
This diploma thesis deals with self-assessment of the pupils at the elementary school. The theoretical part focuses on information about assessment in general and it is mainly focuced on self-assessment. This section also deals with the definition of self-assessment and its advantages and benefits for the pupils. The practical part presents action research and its aim was to find out whether the pupils …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/yg79n/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2015
- Supervisor: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School and Language School Teacher Training in English Language
Theses on a related topic
-
Different Usage of Selected Types of Linking Words in Academic prose and Conversation
Anežka Zinkeová -
Phonetic Aspects in Children from Different Types of Bilingual Families
Silvie Vinklerová -
Language of Football Commentators: An Analysis of Live English Football Commentary and its Types
Radek Humpolík -
Formativní hodnocení za podpory online nástrojů na českých základních školách
Lucie Pavelková -
Formativní hodnocení - návrh a ověření metodiky sledování postupu učení žáka v odborném výcviku
Miloslava Prouzová -
Online nástroje pro formativní hodnocení a jejich využití ve výuce
David ŠEVČÍK -
Formativní hodnocení na 1. stupni ZŠ
Simona SCHENKOVÁ -
Online nástroje pro formativní hodnocení na základní škole
Adam PIZÚR