Sebehodnocení žáků na 2. stupni při hodinách anglického jazyka – Mgr. Klára Pecháčková
Mgr. Klára Pecháčková
Diplomová práce
Sebehodnocení žáků na 2. stupni při hodinách anglického jazyka
Self-assesment at upper primary school during the lessons of the English Language
Anotace:
Předložená diplomová práce se věnuje problematice sebehodnocení žáků na druhém stupni základní školy. Teoretická část práce se zaměřuje na informace o hodnocení obecně a zabývá se zejména sebehodnocením. Tato část se dále zabývá definicí pojmu sebehodnocení, výhodami a přínosem sebehodnocení pro žáky. Praktická část prezentuje akční výzkum, jehož cílem bylo získat informace o tom, jaké zkušenosti mají …víceAbstract:
This diploma thesis deals with self-assessment of the pupils at the elementary school. The theoretical part focuses on information about assessment in general and it is mainly focuced on self-assessment. This section also deals with the definition of self-assessment and its advantages and benefits for the pupils. The practical part presents action research and its aim was to find out whether the pupils …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yg79n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
- Vedoucí: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Different Usage of Selected Types of Linking Words in Academic prose and Conversation
Anežka Zinkeová -
Phonetic Aspects in Children from Different Types of Bilingual Families
Silvie Vinklerová -
Language of Football Commentators: An Analysis of Live English Football Commentary and its Types
Radek Humpolík -
Benefits of Self-assessment in English classes at Elementary Schools
Dagmar Wiesnerová -
Formativní hodnocení za podpory online nástrojů na českých základních školách
Lucie Pavelková -
Online nástroje pro formativní hodnocení a jejich využití ve výuce
David ŠEVČÍK -
Formativní hodnocení na 1. stupni ZŠ
Simona SCHENKOVÁ -
Online nástroje pro formativní hodnocení na základní škole
Adam PIZÚR