Michaela Koštová

Diplomová práce

Incorporation of digital business into strategy of a FMCG company

Incorporation of digital business into strategy of FMCG company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na e-commerce trh, který zaznamenal obrovský růst v posledních letech. Hlavním cílem této práce je tedy vytvořit digitální strategii se zaměřením na online nákupní proces českého zákazníka. Tato strategie se soustředí na divizi spotřebního zboží společnosti L’Oréal Česká Republika. Teoretická část seznamuje s historií a vývojem e-commerce, zároveň se základními typy a modely …více
Abstract:
Master’s thesis focuses on e-commerce market, which has recorded tremendous growth in recent years. Therefore, the main aim is to create a digital strategy focusing on online shopping journey of Czech customers. This strategy focuses on the consumer goods division of L'Oréal Czech Republic. The theoretical part introduces the history and development of e-commerce, along with the basic types and models …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 9. 2017
  • Vedoucí: David Říha
  • Oponent: Štěpán Oberreiter

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71308