Marketingová komunikace značky Fairtrade – Veronika ZOUDUNOVÁ
Veronika ZOUDUNOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová komunikace značky Fairtrade
Marketing communication of Fairtrade
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na způsob komunikace konceptu fair trade a Fairtradových produktů na trhu ve vybrané firmě. Cílem práce je v této společnosti zjistit dosud využívané nástroje marketingové komunikace značky Fairtrade a následně navrhnout změny vedoucí ke zlepšení těchto nástrojů. Celá práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část zahrnuje základní vysvětlení pojetí marketingu, marketingové …víceAbstract:
This thesis focuses on the way of communication between the concept of fair trade and Fairtrade products on the market in the chosen company. The focus of the work is to reveal previously used marketing communication tools of Fairtrade brand in a selected company and then to propose changes to improve these tools. The work consists of two parts. The theoretical part includes a basic explanation of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zveřejnit od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Iveta Broučková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZOUDUNOVÁ, Veronika. Marketingová komunikace značky Fairtrade. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace značky Fairtrade
Klára DUDOVÁ -
Marketingová komunikace značky Fairtrade 2
Denisa CVACHOVÁ -
Projekt marketingové komunikace konkrétní kampaně neziskové organizace Fairtrade
Monika APPELTOVÁ -
Povědomí a vnímání značky Fairtrade v České republice
Jolana Rozmahelová -
Marketingová komunikace fair trade
Michaela Nídlová -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny - aplikace na podmínky společnosti Skanska
Veronika Vanišová -
Distribuce a komunikace fair trade v ČR
Jana Němečková -
Koncept Fair Trade a jeho možnosti v prostředí maloobchodu na území České republiky
Jirušková Jirušková
Název
Vložil
Vloženo
Práva