Inkluze žáků s SPU ve výuce elementárního čtení a psaní do běžných tříd 1.stupně základních škol – Mgr. Pavla Večeřová
Mgr. Pavla Večeřová
Diplomová práce
Inkluze žáků s SPU ve výuce elementárního čtení a psaní do běžných tříd 1.stupně základních škol
Inclusion of Pupils with Learning Disabilitieas in Teaching Elementary Reading and Writing in Regular Lower Primary School Classes
Anotace:
Téma mé diplomové práce je problematika Inkluze žáků s SPU ve výuce elemetárního čtení a psaní do běžné třídy 1. stupně ZŠ. Vzdělávání žáků s SPU je stále aktuálnějším tématem především z hlediska jejich zařazení do běžných škol. V teoretické části se budu zabývat vzděláváním žáků s SPU v rámci legislativy, vzdělávacích programů a poradenských služeb. Dále se budu věnovat vymezením základního pojmu …víceAbstract:
The title of my thesis is the Inclusion of Pupils with Learning Disabilities in Teaching Elementary Reading and Writing in Regular Lower Primary School Classes. These days education of students with learning disabilities as a part of their inclusion into regular primary school is becoming an increasing up-to-date issue. In the theoretical part I will be engaged in the legislative of education of students …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lttwe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2014
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Metody kvality a jejich přínos pro obce a kraje a jejich organizace
Lenka Kratochvílová -
Principy, modely a metody prevence a zvládání zátěže a stresu.
Marie Ondrůjová -
Ekonomika a zdroje financování organizace Dům dětí a mládeže Mělník, příspěvková organizace
Kryštof Jiráček -
Metody a nástroje zvyšování kompetencí manažerů v podmínkách organizace veřejné správy
Monika Voznicová -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Návrh zadání a organizace projektové metody ve výuce odborných předmětů
Linda Nováčková -
Porozumění konceptu vrstevnice při výuce ve třídě a při terénní výuce: kvaziexperiment
Anežka Plevová -
Bezpečnost a ochrana zdraví při práci při výuce vybraných oborů učňovského školství s akcentem na výuku žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování
Kateřina ŠTURMOVÁ