Bc. Andrea Fleissigová
Master's thesis
Multi level marketing
Multi level Marketing
Abstract:
Tématem teto diplomové práce je Multi level marketing a hlavním cílem práce je odhalit vnímání multi level marketingu českou populací. Práce se nejdříve soustředí na přímý prodej, jako součást marketingového mixu. Zabývá se též historií přímého prodeje a jeho výhodami se zmínkou fungování přímého prodeje na území České republiky. Svou pozornost práce věnuje i nákupnímu chování a osobnosti prodejce …moreAbstract:
The topic of this thesis is the multi level marketing. The main goal of the work is to find out perception of MLM by a czech population. At first the work focuses on direct sales as part of the marketing mix. It also deals with the history of direct sales and its advantages and describes how direct sales work in the Czech Republic. There have been putted attention to concepts of consumer behaviour …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Accessible from:: 18. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Fleissigová, Andrea. Multi level marketing. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Multilevel marketing v 21.století
Lucie LIPOVSKÁ -
Multilevel marketing v 21.století
Lucie LIPOVSKÁ -
Celebrity marketing
Jana Kočišová -
Systém odměňování v multi-level marketingu
Tomáš Beneš -
Systém distribuce produktů v Multi-level-marketingových společnostech
Naděžda GRÄNZEROVÁ -
Multilevel marketing v 21.století
Lucie LIPOVSKÁ -
Stimulace pracovního výkonu distributorů v MLM
Renáta Kocurová -
Nové trendy a směry v budování MLM spol. Amway
Zdeněk Dopita