Bc. Andrea Fleissigová

Master's thesis

Multi level marketing

Multi level Marketing
Anotácia:
Tématem teto diplomové práce je Multi level marketing a hlavním cílem práce je odhalit vnímání multi level marketingu českou populací. Práce se nejdříve soustředí na přímý prodej, jako součást marketingového mixu. Zabývá se též historií přímého prodeje a jeho výhodami se zmínkou fungování přímého prodeje na území České republiky. Svou pozornost práce věnuje i nákupnímu chování a osobnosti prodejce …viac
Abstract:
The topic of this thesis is the multi level marketing. The main goal of the work is to find out perception of MLM by a czech population. At first the work focuses on direct sales as part of the marketing mix. It also deals with the history of direct sales and its advantages and describes how direct sales work in the Czech Republic. There have been putted attention to concepts of consumer behaviour …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zverejniť od: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Fleissigová, Andrea. Multi level marketing. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications