Reality TV v ČT: Dramaturgická rozbuška, nebo veřejnoprávní pilíř? – MgA. Kamila Zlatušková
MgA. Kamila Zlatušková
Doctoral thesis
Reality TV v ČT: Dramaturgická rozbuška, nebo veřejnoprávní pilíř?
Realiy TV: Dramaturgical Setting Off a Blast vs. Adherence to Public Service Essentials
Anotácia:
Reality TV je jedním z kontroverzních a neustále se rozvíjejících žánrů v současném televizním vysílání. Může reflektovat široký záběr témat - od životního stylu přes kulturu, sport i život menšin. Původ žánru je úzce spjatý s filmovou a televizní dokumentární tvorbou, v průběhu let se ale její experimentální pozice proměnila a nyní bývá reality TV často označována jako "dno televizní zábavy" kvůli …viacAbstract:
Reality TV is one of the most growing, vivid and controversial genres in the contemporary TV broadcasting from popular culture, sports, lifestyle to arts or minorities. It's “genealogy” comes from documentary films, but today it is considered the “bottom” of the TV industry when compared to the artistic documentary film. Reality TV produced by Czech Television(CT), the biggest public services broadcaster …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 2. 2018
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/pveql/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 3. 2018
- Vedúci: prof. Mgr. Jan Gogola
- Oponent: PhDr. Milan Kruml, prof. Helena Třeštíková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/pveql/
Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno
Faculty of TheatreDoctoral programme / odbor:
Dramatic Arts / Dramatic Arts
Práce na příbuzné téma
-
Srozumitelnost příkladových lexikálních jednotek ve vybraných pracovních sešitech českého jazyka pro 8. a 9. třídu ZŠ a odpovídající ročníky gymnázií
Tereza Ježková -
Vliv sociální stratifikace a sociálního statusu rodičů na volbu střední školy u žáků a žákyň 8. a 9. třídy.
Markéta Stuchlíková -
Hry a aktivity ve výuce náboženské výchovy pro 8. a 9. třídu ZŠ s dramatickými, hudebními, pohybovými a výtvarnými prvky
Marie Pešavová -
Utváření identity a kariérová výchova žáků 8. a 9. tříd ZŠ. Analýza zkušenosti se zážitkovým programem
Andrea Špoková -
Souvislost mezi způsobem výchovy v rodině, vzděláním rodičů, školní úspěšností dítěte a postojem rodiny vůči škole a učitelům z pohledu dětí a jejich rodičů
Katrin Kadlecová -
Hudba v rukou dětí včera a dnes. Z názvu je patrné, že práce bude historicko-srovnávací. Cílem práce je analyzovat, proč v současné době neplatí rčení "Co Čech, to muzikant". Jaké okolnosti ovlivňují aktivní přístup dětí k hudbě. Při výzkumu budou osloveni žáci 2. stupně ZŠ a současně i jejich rodiče a prarodiče. Prostředkem výzkumu bude nestandardizovaný dotazník. Výzkum bude posuzovat důvody rozdílného postoje v generačních vlnách k výuce hry na hudební nástroje nebo zpěvu a to v oblasti amatérského a odborného získávání znalostí. Stěžejní otázkou je, proč se děti nechtějí učit hrát na hudební nástroje a proč již není zájem dětí o individuální nebo sborový zpěv.
Jaroslav LÖFFELMAN -
Rizikové chování ve filmové a seriálové tvorbě oblíbené u žáků 8. a 9. tříd základních škol
Eliška Holubcová -
Názory a postoje žáků 8. a 9. tříd ZŠ k sexualitě
Barbora Podnecká