Marketing Strategies in the Luxury Industry – Melissa Lee-Palis
Melissa Lee-Palis
Diplomová práce
Marketing Strategies in the Luxury Industry
Marketing Strategies in the Luxury Industry
Anotace:
The aim of this thesis is to determine the marketing strategies used in the luxury industry differentiate luxury from premium and research the motivations values and beliefs of luxury consumers. Research was done on five main luxury activities: fashion and leather goods jewelry and watches and perfumes and cosmetics spirits and automobiles. The literature part has been structured in a way to present …víceAbstract:
The aim of this thesis is to determine the marketing strategies used in the luxury industry differentiate luxury from premium and research the motivations values and beliefs of luxury consumers. Research was done on five main luxury activities: fashion and leather goods jewelry and watches and perfumes and cosmetics spirits and automobiles. The literature part has been structured in a way to present …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48654
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2016
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Gina Cook
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48654
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management