Melissa Lee-Palis

Diplomová práce

Marketing Strategies in the Luxury Industry

Marketing Strategies in the Luxury Industry
Anotace:
The aim of this thesis is to determine the marketing strategies used in the luxury industry differentiate luxury from premium and research the motivations values and beliefs of luxury consumers. Research was done on five main luxury activities: fashion and leather goods jewelry and watches and perfumes and cosmetics spirits and automobiles. The literature part has been structured in a way to present …více
Abstract:
The aim of this thesis is to determine the marketing strategies used in the luxury industry differentiate luxury from premium and research the motivations values and beliefs of luxury consumers. Research was done on five main luxury activities: fashion and leather goods jewelry and watches and perfumes and cosmetics spirits and automobiles. The literature part has been structured in a way to present …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2016
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Gina Cook

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48654

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management