Propagace turistických možností regionu Velkobílovicka – Bc. Lenka Michalicová
Bc. Lenka Michalicová
Bakalářská práce
Propagace turistických možností regionu Velkobílovicka
Promotion of opportunities for tourists in the region of Velké Bílovice
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na propagaci turistických možností regionu Velkobílovicka. Cílem práce je analyzovat současný stav propagace a navrhnout zlepšení nebo rozšíření této propagace. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. Teoretická část se zabývá obecnými principy marketingu v cestovním ruchu a charakteristikou Velkobílovicka. Druhá část analyzuje současný stav propagace tohoto regionu a navrhuje …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on promotion of opportunities for tourists and guests of region of Velké Bílovice. The goal of this thesis is to analyze current situation and to suggest improvements or extension of the promotion. The thesis is divided into two main parts. Theoretical part deals with general principals of marketing in tourism and the description of region of Velké Bílovice. Second part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Helena Becková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Michalicová, Lenka. Propagace turistických možností regionu Velkobílovicka. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Strategie rozvoje cestovního ruchu města Velké Bílovice se zaměřením na vinařství
Eliška Létalová -
Využití vinařství v cestovním ruchu města Velké Bílovice
Marcela Slámová -
Strategie rozvoje cestovního ruchu - případová studie Velké Bílovice
Tereza Vopatová -
Strategický rozvoj města Velké Bílovice
Jaroslav Paznocht -
Pilotní marketingová studie-vinařská obec Velké Bílovice
Daniel KAMENÁR -
Vztah vinařství a cestovního ruchu ve Velkých Bílovicích
Lucie Záblacká -
Využití moderních komunikačních nástrojů na propagaci destinace cestovního ruchu - Praha 2
Nikola Jindřichová -
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová