Začínající učitelka v mateřské škole – Bc. Monika Janíčková
Bc. Monika Janíčková
Bachelor's thesis
Začínající učitelka v mateřské škole
Teacher Beginer in the Kindergarten
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku začínající učitelky mateřské školy a na to, zda a jakým způsobem je realizováno uvádění do praxe. Teoretická část vymezuje pojem začínající učitelka a problémy týkající se nástupu do praxe, uvádění absolventek do praxe v minulosti a nyní, profesní rozvoj v podobě hospitace, mentoringu, sebereflexe a nástroje Rámec profesních kvalit učitele mateřské školy …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on the problematic issues of a beginning nursery school teacher. It also examines whether and in which ways the introduction to the teaching practice is realized. In the theoretical part the author of the thesis defines the notion the beginning teacher and the issues concerning the entrance to the profession, introducing graduates to the teaching practice in the past …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x2gnt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedúci: PhDr. Zora Syslová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Pre-school and After-school Education / Pre-school Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Začínající učitelka v mateřské škole
Sylvie Muchová -
Podpora začínajících učitelů v MŠ
Sandra Bejdáková -
Začínající učitelka v mateřské škole
Jana HOŘEJŠÍ -
Začínající učitelka - učitel v mateřské škole
Kateřina Kastnarová -
Role začínající učitelky v mateřské škole
Nikola Čukanová -
Začínající učitel v Karlovarském kraji
Andrea KLÍMOVÁ -
Problematika začínající učitelky v MŠ
Martina VRBOVÁ -
Profesní učení mezi začínajícími a zkušenými učitelkami v mateřské škole (případová studie)
Gabriela Štefanová