Bc. Monika Janíčková

Bachelor's thesis

Začínající učitelka v mateřské škole

Teacher Beginer in the Kindergarten
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku začínající učitelky mateřské školy a na to, zda a jakým způsobem je realizováno uvádění do praxe. Teoretická část vymezuje pojem začínající učitelka a problémy týkající se nástupu do praxe, uvádění absolventek do praxe v minulosti a nyní, profesní rozvoj v podobě hospitace, mentoringu, sebereflexe a nástroje Rámec profesních kvalit učitele mateřské školy …viac
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the problematic issues of a beginning nursery school teacher. It also examines whether and in which ways the introduction to the teaching practice is realized. In the theoretical part the author of the thesis defines the notion the beginning teacher and the issues concerning the entrance to the profession, introducing graduates to the teaching practice in the past …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
  • Vedúci: PhDr. Zora Syslová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Bachelor programme / odbor:
Pre-school and After-school Education / Pre-school Teacher Training