Diana Pavlíková

Bakalářská práce

Analýza image značky na trhu s obuví

Brand Image Analysis on the Footwear Market
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze image značky Vans na českém trhu s obuví. Data použitá v této práci byla získávána formou online dotazníkového šetření. Byla zjišťována známost a oblíbenost značky, asociace respondentů se značkou a také preference respondentů při výběru a nakupování obuvi. Z výsledků byly vyvozeny doporučení pro další působení značky na tomto trhu.
Abstract:
This bachelor thesis deal with an image analysis of the Vans brand on the Czech footwear market. The data, which were used in this thesis, were obtained via an online questionnaire survey. Brand awareness, popularity and association were investigated as well as the preferences of the responders in the selection and the purchase of a footwear. The results were used to form a recommendation for the brand …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
  • Vedoucí: Lenka Švajdová
  • Oponent: Šárka Janků

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava