Analýza image značky na trhu s obuví – Diana Pavlíková
Diana Pavlíková
Bakalářská práce
Analýza image značky na trhu s obuví
Brand Image Analysis on the Footwear Market
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze image značky Vans na českém trhu s obuví. Data použitá v této práci byla získávána formou online dotazníkového šetření. Byla zjišťována známost a oblíbenost značky, asociace respondentů se značkou a také preference respondentů při výběru a nakupování obuvi. Z výsledků byly vyvozeny doporučení pro další působení značky na tomto trhu.Abstract:
This bachelor thesis deal with an image analysis of the Vans brand on the Czech footwear market. The data, which were used in this thesis, were obtained via an online questionnaire survey. Brand awareness, popularity and association were investigated as well as the preferences of the responders in the selection and the purchase of a footwear. The results were used to form a recommendation for the brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146694
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
- Vedoucí: Lenka Švajdová
- Oponent: Šárka Janků
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Acceleration of image processing algorithms for single particle analysis by electron microscopy
David Střelák -
Automated Image Analysis for Identifying Problematic Content
Adam Panáček -
Analýza image vybraného podniku
Marek Pecina -
Analýza image a percepce hlavního města Prahy jako turistické destinace v zahraničních médiích
Florian Vinařský -
Non-profit Healthcare Institution in the Zlín Region: Its image and competitive abilities analysis
Alena ZÁMEČNÍKOVÁ -
Analýza image automobilové značky
Jan Loska -
Analýza image značky na trhu s čínskou medicínou
Tereza Polášková -
Marketingová strategie společnosti McDonald´s na českém trhu z pohledu udržitelnosti (s cílením na Generaci Z)
Matěj Škáva