Lenka Čambálová

Master's thesis

Online koučing z pohľadu českých a slovenských koučov

Online koučování z pohledu koučů
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje tématu online koučingu, přičemž jejím cílem je zjistit, jaký mají k této formě koučingu postoj slovenští a čeští koučové, a jaké jsou jejich dosavadní zkušenosti. V teoretické části jsou definovány základní pojmy spojené s koučinkem a jsou shrnuty dosavadní poznatky ohledně online koučinku. Pro praktickou část byl zvolen kvalitativní výzkum, ke kterému jsme přistupovali prostřednictvím …viac
Abstract:
The diploma thesis deals with online coaching, and it aims to find out the outlook of Slovak and Czech coaches on this form of coaching. The theoretical part defines the basic concepts associated with coaching and summarizes existing knowledge about online coaching. The qualitative research was chosen for the practical part, which we approached using the IPA method (interpretive phenomenological analysis …viac
Abstract:
Diplomová práca sa venuje téme online koučingu, pričom jej cieľom je zistiť, aký majú k tejto forme koučingu postoj slovenskí a českí kouči, a aké sú ich doterajšie skúsenosti. V teoretickej časti sú zadefinované základné pojmy spojené s koučingom a zosumarizované doterajšie poznatky ohľadne online koučingu. Pre praktickú časť bol zvolený kvalitatívny výskum, ku ktorému sme pristupovali prostredníctvom …viac
 

Kľúčové slová

koučink kouč online koučink

Kľúčové slová

online koučing koučing kouč
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2021
  • Vedúci: Pavlína Honsová
  • Oponent: Lenka Šilerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83929

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management