Bc. Oxana Degtyareva

Bakalářská práce

Bankovní marketing v České republice

Bank marketing in Czech Republic
Anotace:
Bankovní produkt je specifickým produktem banky, který je málo diferencovaný od nabídky produktů a služeb konkurenčních bank. Proto význam bankovního marketingu, který je součástí této bakalářské práce, je velmi velký. V práci se pojednává o způsobech propagace bankovních produktů a služeb, o komunikačním mixu bankovních institucí, o významu bankovních marketingu. Provádí se též výzkum bankovních prostředí …více
Abstract:
Banking products are specific products, which are little differentiated from the products and services of another banks. Hence the importance of bank marketing, which is part of this work, is very large. The paper deals with the ways of promotion of banking products and services, with the communication mix of banking institutions, the importance of bank marketing. The research is held in the bank sphere …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Pavel Babka, MBA
  • Oponent: Ing. Pavel Nesejt

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní