Bc. Romana Zahnašová

Master's thesis

Projekt strategického marketingového plánu zdravotního ústavu paliativní a hospicové péče

Strategic Marketing Plan Project for the Palliative and Hospice Care Institute
Abstract:
Tématem diplomové práce je sestavení strategického marketingového plánu zdravotnického zařízení. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá marketingem ve zdravotnictví a dále je charakterizován strategický marketingový proces, strategické plánování a jednotlivé části strategického marketingového plánu. Součástí praktické části je zpracování situační analýzy …more
Abstract:
The theme of the thesis is the compilation of the strategic marketing plan of the medical facility. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with marketing in health care and further it is characterized by strategic marketing process, strategic marketing planning and individual parts of strategic marketing plan. The practical part includes the processing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: JUDr. Libor Šnédar, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Zahnašová, Romana. Projekt strategického marketingového plánu zdravotního ústavu paliativní a hospicové péče. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Health Services Management