Projekt strategického marketingového plánu zdravotního ústavu paliativní a hospicové péče – Bc. Romana Zahnašová
Bc. Romana Zahnašová
Master's thesis
Projekt strategického marketingového plánu zdravotního ústavu paliativní a hospicové péče
Strategic Marketing Plan Project for the Palliative and Hospice Care Institute
Abstract:
Tématem diplomové práce je sestavení strategického marketingového plánu zdravotnického zařízení. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá marketingem ve zdravotnictví a dále je charakterizován strategický marketingový proces, strategické plánování a jednotlivé části strategického marketingového plánu. Součástí praktické části je zpracování situační analýzy …moreAbstract:
The theme of the thesis is the compilation of the strategic marketing plan of the medical facility. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with marketing in health care and further it is characterized by strategic marketing process, strategic marketing planning and individual parts of strategic marketing plan. The practical part includes the processing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAHNAŠOVÁ, Romana. \textit{Projekt strategického marketingového plánu zdravotního ústavu paliativní a hospicové péče}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/xmwlxq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zahnašová, Romana. Projekt strategického marketingového plánu zdravotního ústavu paliativní a hospicové péče. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Health Services Management
Theses on a related topic
-
Strategický marketingový plán pro soubor dvou památkových objektů
Lucie Vítámvásová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Marketingový strategický plán občanského sdružení Kulturárium
Tereza Wíznerová -
Strategický marketingový plán taneční školy Swing Wings z. s.
Pavlína Horvátová -
HR marketing ve zdravotnictví
Zuzana Václavíková -
Marketing a propagace ve zdravotnictví
Kristýna Řezníčková -
Role marketingu v soukromém sektoru ve zdravotnictví
Hana Buňatová