Resilience žáků středních škol, analýza vyrovnávacích opatření a preferované strategie zvládání nepříznivých situací – Mgr. Lucie Nečasová
Mgr. Lucie Nečasová
Advanced ('rigorózní') thesis
Resilience žáků středních škol, analýza vyrovnávacích opatření a preferované strategie zvládání nepříznivých situací
Resilience of high school students, analysis of compensatory measures and the preferred strategies of coping the adverse situations
Anotácia:
Problematice resilience žáků se věnuje stále více odborných studií. Nedávné výzkumy dále naznačily, že resilience může být ovlivněna strategií zvládání problémových situací, kterým je žák vystaven. Doposud však nebyla realizována studie, která by tuto hypotézu přímo potvrdila. Cílem této rigorózní práce je tedy posoudit závislost volby zvládací strategie řešení problémů a míry resilience jedince. V …viacAbstract:
More and more research studies are dealing with the problematic of resilience of pupils. Recent research has further suggested that resilience may be influenced by the strategy of coping with the problem situations to which the student is exposed. However, study that would directly confirm this hypothesis has not yet been published. The aim of this rigorous thesis is to assess the dependence of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEČASOVÁ, Lucie. \textit{Resilience žáků středních škol, analýza vyrovnávacích opatření a preferované strategie zvládání nepříznivých situací}. Online. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Humanities. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/xmwq68/.
Jak správně citovat práci
Nečasová, Lucie. Resilience žáků středních škol, analýza vyrovnávacích opatření a preferované strategie zvládání nepříznivých situací. Zlín, 2020. rigorózní práce (PhDr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesAdvanced ('rigorózní řízení') programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Prožívání sociálního pracovníka v kontextu životní situace znevýhodněných rodin
Blanka JURDIČOVÁ -
Marketingová strategie střední školy
Jana Vacková -
Online marketingová strategie střední školy
Dominika Budíková -
Marketingová komunikační strategie střední školy
Lukáš Apolenář -
Strategie vzdělávání žáků se syndromem ADHD na střední škole
Dana Rabušicová -
Strategie učení se studentů středních škol do předmětu biologie
Martina NEUWIRTHOVÁ -
Strategie slovní zásoby u studentů a učitelů střední zdravotnické školy v německém jazyce
Kateřina Moudrá -
Náborová strategie vybrané střední školy
Jiří KUČERA